مو

شش فایده سرم مو

بسیاری چیزها در دنیای مد و آرایش، ناگهان مورد توجه قرار می گیرند ولی پس از مدتی از رونق می افتند. ولی سرم مو، از آن دسته نیست. سرم مو، همواره جایگاه خودش را حفظ می کند. سرم مو که معمولا بعد از شامپو و نرم‌کننده و قبل از حالت دادن موها به کار می رود، خواص و مزایای زیادی برای زیبایی و سلامت موها دارد. اگر تابحال از سرم مو استفاده نکرده اید، بد نیست در ادامه،  درباره فواید این محصول مراقبت از مو بیشتر بدانید.

مزیت شماره ۱: وز مو را از بین می برد.

موی وزدار یا تار موهایی که در هوا می مانند و حالت نمی گیرند، به وسیله سرم مو، حالت پذیر، نرم و تغذیه می شوند.قبل از استفاده از اسپری مو، از یک سرم مو برای از بین بردن وز استفاده کنید.

 مزیت شماره ۲: موهای شما را براق و درخشان می کند.

علاوه بر از بین بردن وز مو، سرم مو می تواند موهای شما را کاملا درخشان و براق سازد. شما می توانید برای تغذیه بهتر بافت مو، قبل از شامپو کردن، قبل از حالت دهی موها و بعد از تمام شدن حالت دهی آن برای نرمتر و درخشانتر کردن موها از سرم مو استفاده کنید.

مزیت شماره ۳: موهای خشک را تغذیه می کند.

حالت دهی موهای خشک بسیار سخت و کلافه کننده است. موهای خشک، نه تنها زبر و خشن می شوند، بلکه به علت مات شدگی، زیبایی ظاهری خود را هم از دست داده اند. با استفاده از یک سرم، می توانید رطوبت از دست رفته ساقه موها را تامین کنید و موهای خشک را تبدیل به موهای نرم، درخشان و ابریشمین کنید بدون اینکه طاهری چرب و روغنی به موهای شما بدهد.

مزیت شماره ۴: از موها در برابر رطوبت هوا مراقبت می کند.

اگر شما هم از آن دسته از افرادید که به محض اینکه در هوای شرجی و مرطوب قدم می زنید، موهایتان به هوا می رود و به شکل نامطلوبی پف می کند، برای از بین بردن این مشکل، به جای بد و بیراه گفتن به آب و هوا، باید از یک سرم مو استفاده کنید. بعد از استفاده از سرم مو، بلافاصله موهایتان حالت پذیر می شوند.

مزیت شماره ۵: تارهای مو را نرم می کند.

وقتی موها، خشک و آسیب دیده می شوند، هنگام شانه کردن یا مرتب کردن آنها با دست، دچار شکستگی از قسمت ساقه می شوند و می ریزند. برای رفع خشکی موها و برگردانیدن لطافت و نرمی به آنها، از سرم مو استفاده کنید.

رنگ مو
رنگ مو

 مزیت شماره ۶: آسیب دیدگیهای مو را رفع می کند.

زمانی که موها بیش از حد در معرض رنگ مو، مواد دکلره یا حرارت اتوی مو قرار می گیرند و مراقبت خاصی هم از آن نمی شوند، دچار آسیب دیدگی می شوند. استفاده از سرم مو می تواند چربی و رطوبت از دست رفته را به بافت مو برگرداند و آسیب دیدگی آن را از بین ببرد.

روش استفاده از سرم مو:

حالا که به مزیتها و فواید سرم مو پی بردید، بهتر است نحوه استفاده از آن را هم بیاموزید. به طور کلی سرم مو باید روی موهای نمدار زده شود و تمرکزتان باید بیشتر روی ساقه و نوک مو باشد. یک یا دو پمپ از سرم مو را روی موهای خود کاملا به شکل یکنواخت پخش کنید. سپس موها را به شکل دلخواه، حالت دهید. می توانید سرم مو را برای از بین بردن وز، روی موهای خشک هم استفاده کنید. در این صورت، باید مقدار کمتری از آن را استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *